Mayıs 28, 2013

Keçe Prenses Tacı


Benim kızlarım için en güzel iltifat onlara prenses demektir. Bayılıyorlar prenses olmaya. Ben de uzun zamandır düşündüğüm bu projeyi hayata geçirip onları prenses yaptım :)


Önce A4 büyüklüğünde bir parça keçe üzerine taç seklini çizdim. Daha sonra beyaz ve açık pembe renkli keçelerden üzerine yapacağım süslemeleri kestim.


Tacı iki kat keçeden yaptım fakat keserken önce tek katı kesip tacıın üzerinden ikiye katlayıp yapıştırarak ( tüm yapıştırma işleri için sıcak silikon kullandım ) ikinci katı kesmek gerekiyor. Bu iki katın bire bir aynı olması için gerekli...


Kesme ve yapıştırma işleri bittikten sonra sıra süslemeye geldi. Pırıltılı olan her şey benim için uygundu. Ben resimde gördüğünüz taşları tercih ettim. Tüm hafta sonu iki kızım da prenses olarak hayatlarına devam etti...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder