Aralık 11, 2013

Parmak Kuklalar ile Yaratıcı Drama

Bir gün çocuklarıma bir oyuncak yapmaya karar verdim. Niye? Başka işim yok muydu? Vardı aslında, çok işim vardı ama bana hep bu soruyu soranlara da cevap olsun diye söylüyorum. Bu blogda yayınladığım her şeyi yapmaktan mutlu olduğum için yapıyorum, hiç birini yapmaya mecbur değilim ama seviyorum. Üretmeyi ve mutlu etmeyi çok seviyorum. Şimdi yaptıklarıma geçelim;

Parmak kuklasını daha önce de yapmıştım. Blog yoktu o zamanlar. Hayvan figürleri kullanmıştım. 


Bu kez kuklalarla oynarken çocuklar hikaye de oluşturabilsin diye masal kahramanlarını düşündüm ve Kırmızı Başlıklı Kız masalını seçtim. Karakterleri belirledim; Büyükanne, Kırmızı Başlıklı Kız, Anne, Kurt ve Avcı.
Önce çizdim sonra da kesmeye başladım.





Dikim aşamasına geçmeden yüzleri oluşturdum.

Kenarlarını diktim ve kuklaları tamamladım.



Bir de parmağımızda görelim.


Artık masalı canlandırma işi çocukların hayal gücüne kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder