Aralık 25, 2013

Çizgili Bere



Bebişimize ördüğümüz ipten artan ip ile yine bebişimize bir bere örmek iyi olur diye düşündüm. Tamamını haraşo ördüm.


4 numaralı şiş ile 36 ilmek başladım.  İlk sırada tamamını örüp geri döndüm. İkinci sırada 34 ilmek ördüm, 2 ilmeği örmeden bırakıp geri döndüm. Üçüncü sırada 32 ilmek örüp geri döndüm. Bu şekilde her defasında şişte 2 ilmeği örmeden bırakarak geri döndüm. 8 diş haraşo ördüğümde yani şişte ördüğüm 20 örmediğim 16 ilmek kaldıktan sonraki sırada 18 ilmeği örerek, daha sonra 20 ilmeği örerek yani örmeden bıraktığım ilmekleri 2 şer 2 şer örerek devam ettim. Tekrar 36 ilmeğin tamamını ördüğüm sıradan sonra 1inci dilim tamamlanmış oldu. 






Aynı şeyleri tekrar ederek 4 dilim tamamladım. Böylece bere tamamlanmış oldu. Siz daha fazla ilmek ile başlayarak  ve daha fazla dilim yaparak bereyi büyütebilirsiniz. Bizim beremiz söylediğim gibi doğmamış bir bebek için.


Son olarak başlangıç ve bitiş kenarlarını birbirine dikip tepesine ponpon yaparak bereyi tamamlamış oldum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder