Kasım 21, 2013

Keçe Bebek

Elimde var olan keçelerle bir çalışma yapmak istedim ve bir bebek yapmaya karar verdim.


Önce gereken malzemeleri hazırladım. Parçaları istediğim büyüklükte kestim. Tüm parçaları keçeden kestim, kolları için pipo temizleme çubuğu denen tüylü tellerden kullandım. ( Büyük kırtasiyelerde, hobi dükkanlarında bulabilirsiniz.)


Siyah iplikle gözlerini yaptım.


Kabanı olarak düşündüğüm parçayı bebek içte kalacak şekilde birleştirdim. Bu aşamada kollarını da içinde bırakmayı unutmayın, daha sonra içine geçirmek çok zor olabilir.


Sonradan bacakları çıplak kalmasın dedim ve bir kot pantolon giydirmeye karar verdim. Pantolonu bacaklarına uygun kestim. Fazla dikiş olmasın diye dış yanlarını çevirerek yaptım. Yani dikiş kısmı içe ve arkaya geldi.


Pantolonu da bebeğin bacakları içte kalacak şekilde birleştirdim ve sıra botlara geldi. Onu da bebeğin üzerinde birleştirdim.


Çantasız olmazdı di mi?


Bebeğin dudaklarını kırmızı pilot kalemle, yanaklarını ise kırmızı kurşun kalemle boyayarak yaptım.


Kabanının önünü birleştirmek için tüylü telden yaptığım fiyonku kullandım.


Saçlarını diktim ve sıra süsleme aşamasına geldi.


Artık tamamlanan bebeğimi iş yerinde kullandığım kaban askımı süslemek için kullanabilirim.


2 yorum: