Şubat 19, 2013

Tığ İşi Bere


Kış bitmek üzere olsa da ALİZE örgü modelleri kitabında görünce dayanamadım ve örmek istedim.


İki modelin de örülüşü aynı. 4 ilmek ile bir halka oluşturdum. İçini 14 adet üçlü trabzan ile doldurdum. İkinci sırada her boşluğa 2 adet üçlü trabzan yaptım. Üçüncü sırada bir boşluğa 2 bir boşluğa 1 adet üçlü trabzan yaptım. Dördüncü sırada  bir boşluğa 2 sonraki iki boşluğa 1er adet üçlü trabzan yaptım. Bu şekilde devam ederek 8 sıraya kadar büyüttüm. 



Sonraki 12 sırayı hiç arttırmadan yaptım. Toplam 20 sırada bitirdim.


Kulak kısımları için ortalayıp iki yanına 25er adet üçlü trabzanla başlayıp ker sırada 2 trabzan azaltarak 5 trabzan kalınca bitirdim.

 


Çevresini 1 sıra sık iğne yaptım. Kulak uçlarına gelince bağlamak için kurtçuk yaptım. Kurtçukları 60 zincir çekip her zincire 3 adet üçlü trabzan yaparak oluşturdum. Geriye süslemek kaldı.









1 yorum: