Şubat 22, 2013

Kumaş Boyası ile Skullette

Evimizde var olan kıyafetleri boyama yaparak değerlendirebilir, çocuklarımızın severek giydiği kıyafetlere dönüştürebiliriz.

                              


Biz Monster High sevgimiz nedeniyle bu sevimli kurukafayı seçtik. Siz de çocuklarınızın sevdiği bir karakteri seçebilirsiniz.






Seçtiğimiz karakterin şablonunun bir büyük ( gömleğin arkası için ) bir küçük ( cebinin üzeri için ) çıktısını alıp boyanması gereken yerleri kesip çıkardım.
Şablon olarak şu sayfadaki resmi kullandım.


Kumaş boyası ile uygun renklere boyadım. Kız çocuklar pırıltı sever, boya kurumadan fiyonkun üzerine toz sim serpiştirdim. Bir gün kurumasını bekledim. Boyayı fikse etmek için arkasından buharsız olarak ütüledim.


Artık severek giydiğimiz, havalı bir gömleğimiz var.

4 yorum:

  1. bu gömleği görünce koşaraktan geldim :) benim kızım da tam bir monster hıgh delisi... ne kadar benzetmiş ve güzel yapmışsınız ...bayıldım ..kızım görmesin - tutturacak yap diye..Becerebilirmiyim ki acaba
    Sevgilerimle
    http://neslihanmetin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Neslihan Hanım,
    İnanın zor değil, yapabileceğinize eminim.
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar ellerinize sağllık çok hoş olmuş çalışmanız. Boya ütü ile sabitlendi mi tam olarak? Ben de yastık çalıştım ter ile boya vermesinden korkuyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,tesekkurler Derya Su hanım. Boya ütü ile sabitlendi, yıkama sonrasında solma veya boya verme gibi olumsuz bir durumla karşılaşmadım, Sizin de ellerinize sağlık

      Sil