Şubat 27, 2013

Öğle Tatilinde Baby Shower



Çok sevdiğimiz bir arkadaşımızın doğum iznine ayrılmasına kısa bir süre kala Baby Shower Partisi düzenledik. Tabi önce hediye edeceğimiz Bebek Bezi Pastasını yaptık.


Pastanın tabanına koymak için gereken kartonu çiçek buketi sarılan malzemeyle kapladık.


Bezleri ince lastik tokalar kullanarak renkli kısımları içte kalacak şekilde rulo yaptık.


Ortasına kağıt havlu rulosu koyup etrafına rulo bezleri dizdik. 3 katlı yaptığımız pastanın ilk katını sırasıyla 6, 12 ve 18 bez kullanarak üç sıra yaptık. Etraflarını dağılmasınlar diye kurdela ile bağladık.


İkinci katta 6 ve 12 bez, üçüncü katta ise 6 etrafına 1 ortaya olmak üzere 7 bez kullandık.


İnce kurdelaların üzerinden fiyonkları arkada kalacak şekilde kalın ve renkli kurdelamızı bağladık.
geriye süslemek kaldı.


Üzerine güzel bir oyuncak fil oturttuk, filin eline de şeker koyduk. Pastanın dışını tül ile kapladık ve üzerinde minik güller olan mandallarla süsledik. 


Hediyemiz hazır olduğuna göre sıra partiye geldi...


Menüde yaprak sarması, buzluk böreği, patatesli börek, sodalı poğaça, havuçlu kek, çiğköfte ve tahinli kurabiye vardı. Hepsi de nefisti...


3 yorum:

  1. Eveeeeet bu bu benim partimdi :) Tekrar hepinizin ellerine sağlık kızlar, çok beğendim, çok mutlu oldum.. Sizleri çok özlicem :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, ben de hep yapmak istiyordum ama detay görmemiştim.Ellerinize sağlık.Paylaşım içinde teşekkürler .)

    YanıtlaSil