Ocak 30, 2013

Sevgililer Günü İçin PopUp Kart

Sevgililer Gününü kutlamayan bir insanımdır ancak el yapımı bir kartın içine yazılmış samimi duygular tüm sevgililerin hoşuna gider diye düşünüyorum. Bu vesile ile benim gibi düşünenlere bir katkım olsun dedim.
Malzemelerimiz; bir parça karton, biraz tül, renkli kağıtlar ve biraz yapıştırıcı.

Önce kartonu istediğimiz boyutta kesiyoruz. Yapıştırıcı kullanarak kartonun dış yüzeyini tül ile kaplıyoruz. Üzerini istediğiniz bir figürle süsleyebilirsiniz. Ben bir fiyonk tercih ettim.

 

Aşağıdaki şablonu kullanarak kalpleri kırmızı kağıt veya kartona aktarıp çizgilerden dikkatlice kesiyoruz.



Kestiğimiz spiral kalpleri ortadaki küçük kalpten birbirine yapıştırıyoruz ve dışta kalan büyük kalpleri de kartonun iki yanına yapıştırıyoruz.



Geriye adlarımızın baş harflerini kesip yapıştırmak kaldı.


Artık alt kısımda kalan boşluğa dilediğimiz mesajı yazıp sevdiğimize kartımızı verebiliriz.


1 yorum: