Şubat 17, 2014

Parti Süsleri



Ben parti süslerini genel olarak evde hazırlıyorum. Çünkü kızlar hazırlık sürecinde çok mutlu ve heyecanlı oluyorlar. Kendileri için ve doğum günleri için bir hazırlık yapılıyor olması onları gerçekten çok mutlu ediyor. Bu yıl parti süslemesi için tuvalet kağıdı rulolarını değerlendirdik.


Önce ruloların dışını renkli kartonlarla kapladık. Bu arada kartonlar bir mağazanın hediye paketleri. Yani tamamen geri dönüşüm projesi..

Bağlantı yerlerini renkli ve parlak bantlar ile gizledim.



Tüm rulolar hazır olunca sıra rafyalara geldi.


Dört renk rafya kullandım. Rulonun etrafına uzunca kestiğim rafyaları zımbaladım ve kıvırdım.


İstediğim yerlere asmak için de üst kısmına rafya ile sap yaptım.



Tek başına cılız görünebilir ama bir arada çok renkli ve güzel oldular. Kapı kollarına tavana ve kızların asalım dediği yerlere astık, evimizi renklendirdik. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder