Şubat 17, 2014

Enerji Tasarrufu - Kukla ile Canlandırma




Kızımın öğretmeni ödev olarak evde enerji tasarrufundan bahsetmemizi ve konu ile ilgili görsel materyal hazırlamamızı istemiş. Ben de anaokulu seviyesine uygun olması için görsel materyalin resimden çok elle tutulur somut bir şey olmasını istedim. Biraz araştırdım ve şu hikayeyi buldum. O anda aklıma kukla hazırlamak geldi. Böylece hikayeyi canlandırıp karakterleri konuşturabilirdik. Hemen işe koyuldum. Önce resimleri kartona çizdim ve kestim.

Tutacak yeri için marketlerde ızgara yapmak için satılan tahta çubukları kullandım.
Aynı karakterleri eva ile kesip detaylandırdım ve birbirine yapıştırdım.

Tüm karakterleri tek tek oluşturdum. Çocuklar bayıldılar. Konuşturmak için birbirleriyle yarıştılar.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder