Nisan 29, 2013

Kumaş Çanta Dikimi

Elimde uzun zamandır değerlendirmek istediğim bir kumaşım vardı. Malum yaz geliyor ve yazın kumaş çanta çok kullanışlı oluyor. Özellikle de tatilde çocuk sayısı ne kadar çoksa çanta da o kadar büyük olmalı :)


İnternette gezinirken bulduğum ve bunu yapmalıyım dediğim bir model vardı, o modeli uygulamaya çalıştım. Tabi üzerinde değişiklikler yapıp kendime uydurdum. Bakalım beğenecek misiniz?

İçinin astarı ile ayrıca uğraşmamak için kumaşın iç yüzünü yapışkan tela ile kapladım ve resimdeki gibi kestim. Ölçüleri tamamen ne kadar büyük bir çanta istediğinize bağlı olarak değişebilir.


Çantanın saplarını hazırladım. Sapları için biraz kumaş, biraz da kurdela kullandım. İki sapın arasında kalacak şekilde dikdörtgen bir parçadan cep hazırladım. Cebin üstüne dikmek için de fırfır yaptım.


 Sapı çantaya dikerken cebini de diktim. en son yanlarını birleştirmek kaldı. Daha detaylı anlatımı ve ölçüleri verdiğim linkte mevcuttur efendim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder