Ocak 07, 2014

Doğum Günü Prensesi

Yine yaklaşan bir doğum günümüz var. Tabi ki hazırlıklar başladı. Kıyafetimiz pembe renkli tül etek olunca aksesuarımız da prenses tacı olsun dedik. Kızlar gelinlere ve gelinliğe bayılır ya, ben de ona bir duvak yapmak istedim.


Bu iş için önce market veya kırtasiyelerin parti malzemeleri reyonunda bulabileceğiniz tacı aldım. Yarım metre duvak tülü yeterli oldu.


Tülü yaklaşık olarak ortadan ikiye (yaklaşık diyorum çünkü bir tarafını daha uzun bıraktım) katlayıp şeffaf ip ile büzdüm.



Yine şeffaf ip kullanarak büzülmüş tülü tacın üzerine diktim.


Son olarak tacın üzerini taktım. Kızlarım bayıldı. Doğum gününün gelmesini beklemeden hemen takmaya başladılar. Hatta takıp evin içinde balerin veya dansçı edasıyla oradan oraya koşturmaya başladılar :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder